KPN

29/10/2015

KPN heeft in de afgelopen periode binnen het onderdeel Zakelijke Markt herstructureringen moeten doorvoeren om de  effectiviteit te verhogen en te kunnen blijven voldoen aan de veranderende vraag van klanten. Klanten van die continu bezig zijn met het verder stroomlijnen van hun eigen organisatie, en tegelijkertijd in toenemende mate behoefte hebben aan nieuwe producten en diensten. De zakelijke klanten van KPN stappen steeds vaker over van traditionele dienstverlening naar diensten en producten die gebaseerd zijn op (minder arbeidsintensieve) IP-technologie. Evate is gevraagd een deel van de advies- en engineers-afdelingen van de Zakelijke Markt te herstructureren, waarbij een nog sterkere standaardisatie van diensten en werkprocessen centraal stonden. Deze herstructurering door Evate heeft geresulteerd in een personele reductie van ruim 120 arbeidsplaatsen binnen het onderdeel Zakelijke Markt Collaboration & Communication.

Door middel van deze herstructurering kon een simpeler besturingsmodel worden  geïmplementeerd terwijl tegelijkertijd is  geïnvesteerd in nieuwe diensten en verdere verhoging van de kwaliteit van de dienstverlening.

Comments are closed.